طرز تهیه غذای گربه با مرغ
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
طرز تهیه غذای گربه با مرغ
شنبه 26 آذر 1401 ساعت 20:45 | بازدید : 471 | نویسنده : علی | ( نظرات )

دستور غذای خانگی برای بچه گربه

باید بگوییم که گربه ها هم مانند کودکان از روحیه حساسی برخورد دار هستند و بعضی از آن ها وسواس و دمدمی مزاج هستند و بعضی ها دوست دارند هر دفعه یک چیز جدیدی را تجربه بکنند و دنبال هیجان و انرژی هستند ولی بعضی ها دوست دارند زندگی یک شکل خود را ادامه بدهند، شما باید سن گربه را هم در نظر بگیرید به هر حال شما باید متناسب با سن او رژیم غذایی مناسبی به او بدهید.

طرز تهیه غذای خشک خانگی گربه

احتمالا در زمان هایی که غذای خشک گربه به دستور دولت به داخل انبار ها می رود و تمام می شوند و یا حتی قیمت های بسیار بالای آن ها شما را به فکر اینکه در خانه غذای خشک تهیه کنید انداخته است، اتفاقا سایت هپی پت بسیار از این موضوع خوشحال است زیرا شما می دانید که محتویات این غذا چی است و بسیار سالم تر است در ادامه با ما همراه باشید.

سایت هپی پت به شما توصیه می کند که غذای خشک را در اختیار گربه هایتان قرار ندهید زیرا مصرف آن باعث می شود که گوارش آن ها ضعیف شود و نتواند به خوبی کار بکند پس اگر از ما می شنوید بیخیال غذای خشک بشوید و بهتر است یک جایگزین بهتری پیدا کنید. این هم باید توجه داشته باشید که قیمت غذای گربه می تواند در آینده برایتان تبدیل به یک معضل بشود ولی با کمک گرفتن از دستور های ارائه شده در ادامه می توانید به مراتب شرایطی بهتر را تجربه کنید.

 

طرز تهیه صبحانه برای گربه

یک صبحانه مقوی می تواند جایگزین تمامی وعده ها در یک روز باشد این صبحانه ای که قرار است در این بخش به شما آموزش بدهیم اکثر گربه ها دوست دارند به شماهم پیشنهاد می کنیم برای آن ها تهیه کنید، مواد لازم شامل:

شیر خشک کم چرب یک قاشق غذاخوری

تخم مرغ سه عدد

پنیر صبحانه دو قاشق غذاخوری

سبزیجات خرد شده دو قاشق غذاخوری

ایتدا در نصف لیوان آب شیر خشک را حل کنید سپس تخم مرغ ها را بشکنید و به آن ها بیافزایید و هم بزنید پس از آن مایع به دست آمده را در ماهیتابه ریخته تا کمی سفت بشود و بعد سبزیجات و پنیر را روی آن قرار بدهید و بدهید چهار پای زیبای شما میل بکند.

 

طرز تهیه غذای گربه با مرغ

این یک غذای بسیار لذیذ است و خواهان بسیاری دارد و مواد لازم برای این غذا شامل:

مرغ نصف لیوان

کنسرو تن ماهی 180 گرم

هویج 1 عدد برنج 2 لیوان

برنج و هویج و مرغ را در یک قابلمه می ریزیم و آبپز می کنیم پس از پختن این مواد غذایی آب قابلمه را خالی کنید و به آن ها تن ماهی را اضافه کنید و باهم ترکیب کنید. این یکی از طرز تهیه غذای گربه با مرغ بود که ارائه شد و غذای های زیادی را می توان با مرغ برای گربه درست کرد.

مضر ترین دستور غذای خانگی گربه

بعضی از مواد غذایی هستند که برای حیوان کوچولوی شما مضر است و شما باید آن ها را بشناسید تا دیگر به او ندهید، در ادامه مطلب شما را با آن ها آشنا خواهیم کرد:

کافئین استخوان پخته الکل پیازچه و پیاز و سیر شکلات قهوه روغن مرکبات غذای سگ غذای نوزاد نوشیدنی انرژی‌زا کشمش تخم مرغ خام ماهی خام گوشت خام برگ رباب نمک شکر چای تنباکو زایلاتول مخمر خمیر

 

تهیه غذای گربه لذیذ، منوط به بهره از دستور غذای خانگی خوشمزه برای تهیه غذای گربه است. در صورتی که تمایل دارید از دستور غذای گربه (خیابانی و خانگی) آگاه شوید و برای گربه خود، علاوه بر آن که یک غذای گربه ارزان تهیه می‌کنید، غذایی خوش طعم نیز تهیه کنید، با ما همراه شوید تا با چندین روش تهیه غذای گربه آشنا شوید.

دلایل تهیه غذای گربه ارزان خانگی 

یکی از مهم‌ترین دلایلی که عامل تهیه غذای گربه است، حفظ سلامت گربه است. بسیاری از شما که تمایل به حفظ سلامت گربه خودتان دارید و تمایلی به مصرف گربه‌تان از غذاهای دارای مواد نگه دارنده و شیمیایی ندارید یا آن که می‌خواهید علاوه بر تهیه غذایی لذیذ و مقوی، غذای گربه‌تان نسبت به غذای خشک گربه ارزان‌تر نیز شود، می‌توانید با مطالعه این مقاله با چندین دستور متفاوت غذای گربه آشنا شوید که اکثر مواد اولیه آن را در آشپزخانه خود به راحتی می‌توانید بیابید و با سی دقیقه زمان، می‌توانید غذایی لذیذ برای گربه‌های خودتان تهیه کنید.

 




موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 33
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 497
:: بازدید ماه : 4813
:: بازدید سال : 17851
:: بازدید کلی : 43258